Glitter Lips

by - 14 prosince

Příjemný den všem,

dnešek bude zřejmě na blogu plodný, neb právě uploaduji na youtube nové video s vánočním líčením a mezitím bych vám chtěla dát jeden tip na líčení rtů pro speciální příležitosti.
Lip tattoo určitě všichni znáte, jsou to vlastně nálepky na rty s různými vzory a glitry, které na rtech vydrží a neobtiskávají se. I když nejsou běžně příliš nositelné, myslím, že konec roku je asi jediná příležitost, kdy si glitrové rty umím představit. Tyhle nálepky jsou ale poměrně drahé a jsou k sehnání převážně jen v zahraničí. Jak už víte, v zimě mám slabost pro třpytivé líčení a tak mi pořád vrtalo hlavou, jak rty nalíčit tak, aby třpytky neopadávaly a krásně držely a hlavně doma a levně, nakonec mě napadl jednoduchý způsob, který jsem pro vás otestovala a musím říct, že je vážně super! Jako podklad pro třpytky mi totiž posloužilo obyčejné lepidlo na řasy (já používám od firmy Ardell), lepidlo jsem nanesla na rty prstem a hned jsem také prstem a na mokré lepidlo nanesla požadovanou barvu třpytek. Třpytky jsou k sehnání všude a stojí pár korun, můžete vyzkoušet různé velikosti, ale podle mě ty drobnější vypadají lépe. Obrys rtů jsem po nanesení třpytek obtáhla vatovou tyčinkou namočenou v dvousložkovém odličovači, abych odstranila přebytečné třpytky a dílo bylo hotovo. Drží to skutečně výborně, můžete s tím i jíst či pít, samozřejmě doporučuji opatrně, ale vzít si to na párty nebo maškarní můžete úplně s klidem. Trošku horší je tedy odlíčení, ale olejovým odličovačem to jde dolů perfektně a vlastně úplně stejně jako když si lepíte řasy lepidlo stáhnete ze rtů. Doporučuji rty potom pořádně vyživit a nabalzámovat, také doporučuji použít trošku balzámu i pod lepidlo, ale ne moc, neb čím více mastné rty budou, tím hůře to bude držet. Rty můžete na závěr přejet i bezbarvým leskem, ale pro větší výdrž bych to také nedoporučovala. Doufám, že vám tento tip bude užitečný a že mi dáte vědět v komentářích, jak se vám takové rty líbí a zda byste měli zájem  o celý videonávod včetně líčení očí k takovým rtům.




You May Also Like

42 komentářů

  1. Že se vůbec ptáš!!! Jasně, že mámme zájem o videonávod i líčení!:-*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji :-* a Dejni, tak jsem si říkala, asi to příliš použitelné nebude, vážně tak na nějakou párty, maškarní nebo focení, tak jestli by vás bavilo i takové líčení třeba, které moc nositelné nebude :)...

    OdpovědětVymazat
  3. Návod, návod, návod, návod, návod!! Jasně že návod na 100% budou chtít všichni :). Nevadí, že to není na normální nošení, vždy se najde něco, kde se dá tento čupr nápad využít :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné, určitě přidej i videonávod i líčení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vypadá to úžasně! Obdivuju ty tvé skvělé nápady. A za mě jsem taky určitě i pro video :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tieto sú krásne a super odfotené! A už si ich úplne viem na nejakej glamour fotke predstaviť, fakt pekné a super nápad! Smekám :)

    http://monicainessence.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to úžasně! :) Já bych na to teda asi neměla odvahu ani na Silvestra, ale třeba na nějaké tematické focení je to parádní :) A video bych určitě taky brala!

    OdpovědětVymazat
  8. určitě bych měla zájem o celý videozáznam :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to vážně fantasticky! jen by mě zajímalo, jestli to není nepříjemné při nošení, jestli ty třpytky nejsou nějak na rtech cítit a nedřou :)

    OdpovědětVymazat
  10. WOW,....teď přemýšlím kam bych to vyzkoušela :-D Jsi prostě nejšikovnější! A prosím prosím video :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá to vážne dobre, wow si šikovná!!!


    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com


    .

    OdpovědětVymazat
  12. wau! (na nic víc se nezmůžu :D)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Výsledek ohromný! Jen bych nedávala "jakékoliv" třpytky, ale třpytky vhodné ke kosmetickým účelům, které mají jasně napsáno, že neobsahují olovo ani těžké kovy.

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to je super! Určitě to někdy použiju na focení. Akorát můžu se zeptat, kde jsi ty třpytky sehnala?

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuji všem za pochvalu a komentáře, jinak poznámka Borůvky je dobrá, to je fakt ;), já mám tyto třpytky z jednoho eshopu a teda jsou určené převážně na nehty, trochu se obávám, že bude dost problém zjistit u třpytek složení a odkud pochází a pokud to budou třeba nějaké ty Dermacolky, tak zas nebude taková barevná škála na výběr, já mám celou paletu různých odstínů růžových, červených, fialových atd, takže se dá krásně vybrat odstín, není to ale žádná speciální značka. Taky bych řekla, že ani to lepidlo na řasy nebude žádná výhra mít to na puse,ale vzhledem k tomu, že to je skutečně na příležitost a nebude to člověk mít na sobě déle než jeden večer nebo na focení,tak bych to zas nebrala tak dramaticky, tuším, že jsou horší věci než třpytky,ale opatrnost je určitě na místě :). Jinak tedy na puse se to dá snést, samozřejmě to není příjemné jako rtěnka, ale nemůžu říct, že by to nějak dřelo nebo tak, ale spíš má človk pocit sušších stažených rtů, ale není to nic hrozného :).

    OdpovědětVymazat
  16. Fii Peti!.. ja som to skúšala akurát klasicky na rúž a to ma trošku odradilo.. bolo to určite tým že rúž bol mastnejší.
    Ďakujem za úžasný typ..idem zohnať čierno fialové trblietky ;-D to bude kruteee..ale na koncert môže byt, no nie ;-)


    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, tak tohle je vážně bomba a super nápad na dlouhou silvestrovskou noc:-) A nad videem rozhodně neváhej a šupni ho sem:-)

    Poppy

    OdpovědětVymazat
  18. jsi šikulka vypadá to naprosto úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Kam na ty skvělé tipy pořád chodíš, to nepochopím :D. Je to báječný tip a videonávod by byl dobrej :).

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to luxusně, video bych ráda shlédla:)

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě by to chtělo video tutorial! :)) Dalo by se to použít třeba na silvestra, vypadalo by to originálně a dost dobře :)) Uplně to vidím! takže za mě VIDEO, VIDEO, VIDEO :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jé tolik třpiteček, to je něco pro mě! Až někam zase vyrazím slavit Silvestr, jdu do toho! Zdraví Jana P.

    OdpovědětVymazat
  23. Jůůů to je krásný! Video určitě prosííím :).Ty jsi tak strašně šikovná, to je neskutečný :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. najdokonalejšie :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!VIDEONÁVOD!

    OdpovědětVymazat
  27. Je to skvělé! Koupím třpytky u vietnamců a vyzkouším aspoň na doma:)

    OdpovědětVymazat
  28. Video by bylo rozhodně skvělý!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Takhle na fotkách to vypadá moc hezky..! Na nějaké focení či na nějakou párty bych si to dovedla představit, ale sama bych to asi nepoužila.. :) ale jsi šikulka, vůbec to nevypadá špatně!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  30. úchvátné!:)
    www.only-darja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ty jsi neskutečně talentovaná a hlavně nápaditá!!!! Na tvém webu začínám mít závislost :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc vám děkuju, tak to jste mne opravdu potěšily, moc! :) To jsem nečekala, že budou mít glitry takový úspěch, video tedy určitě natočím a doladím k tomu oči, myslím, že na nějakou silvestrovskou párty by to vážně bylo super :).....

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj,nedalo mi to a vyzkoušela jsem několik typů nálepek na rty. S těmi třpytkovými jsem spokojená nebyla. Nálepka byla celkem silná, prostě to nebylo ono. Pak jsem zkusila nálepky s různými vzory/bez třpytek/ a ty jsou naprosto dokonalé. Můžete je koupit v Sephoře v Německu nebo u nás na www.lipslips.cz .:-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj moc krásné video budu se zase určitě tebou inspirovat příští rok až budu v 9 tak na čerty.. :D. A video o celém postupu určitě udělej je to moc zajímavé.. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost ❤️!