Bioderma Hydrabio Sérum a krém Riche plus vyhlášení výsledků soutěže

by - 17 května

Krásný večer vám všem,

předem bych vám všem moc chtěla poděkovat za účast v soutěži o dárkový poukaz v hodnotě 1000Kč na nákup na webu www.moje-pradlo.cz . Původně jsem chtěla nechat prostor pro uhádnutí do neděle, ale protože jsem asi moc napověděla a otázka byla moc jednoduchá, hned jste to uhádli, respektive Verunka s nejrychlejší odpovědí, že jsou to laky Essence Show your feet Princess peach a Lemon sorbet, takže mohu uzavřít dříve, neb na výherci se již nic nezmění. Příště si vymyslím něco těžšího a nebudu napovídat, slibuju :D! Výherkyni jsme již kontaktovala, moc gratuluji a vám všem ostatním moc děkuji za podporu, bez vás by to možné nebylo a budu se i nadále snažit zprostředkovat nebo vymyslet nějakou další soutěž o něco pěkného pro vás, abych se vám alespoň trochu odvděčila za vaši přízeň.

O čem bych ale dnes hlavně chtěla mluvit je sérum a krém od Biodermy z řady Hydrabio. Se společností Bioderma jsem před zhruba dvěma měsíci navázala spolupráci a vybrala si k zrecenzování výrobky, které mne nejvíce zaujaly a které jsem plánovala tak jako tak zkusit. O čistící pěně a micelární vodě jste již mohli číst tady a tady. A musím říct, že ani z dalších výrobku, které jsem si vybrala, nejsem zklamaná.

Na úvod bych asi uvedla pár informací obecně o řadě Hydrabio. Výrobky s označením Hydrabio určené na citlivou a dehydrovanou pleť mají za úkol navrátit pokožce ztracenou schopnost hydratace a pomáhájí budovat její vlastní obranné mechanismy. Výrobky jsou to hypoalergenní, neparfémované a nekomedogenní, takže si myslím, že je snese každá pleť, i ta opravdu velmi citlivá. Obsahují patentovaný biologický komplex Aquagenium®, který stimuluje schopnost kožních buněk v hlubších vrstvách vytvářet a na svém povrchu udržet, vlhkost, která je nezbytná pro  rovnovážný stav pokožky. Tolik obecné informace a teď již k mým osobním zkušenostem.




Hydrabio Sérum

Jedná se o průhledné sérum gelového vzhledu a konzistence. Obsah 40ml je v dozičce s pumpičkou, tato dozička je neprůhledná, takže nevidíte, kolik vám v balení zbývá, což bych jako jediné viděla jako nevýhodu, jinak je balení velmi praktické, funkční - vytlačíte vždy jen kolik je třeba a příjemné na pohled. Sérum je na pleti velice příjemné, dobře se vstřebává, mně se vstřebalo za cca 5-10min. Nanášela jsem vždy na umytou a osušenou pleť ráno a večer pod krém Hydrabio Riche. Sérum jsem používala cca dva měsíce a jedno balení mi akorát na tuto dobu vystačilo, přiznám se ale, že jsem příliš nešetřila, dávala jsem si na obličej dvakrát denně 2-3 pumpičky, přičemž jsem nevynachala ani krk. Výsledky, musím říct, jsou podle mého opravdu dobré, sérum pěkně hydratuje a pleť se potom zdá být pružnější a jemnější na dotek, vrásky nevyhladí, což ani není účelem, ale přesto díky opravdu dobré hydrataci, jsou méně znatelné. Pokud máte pleť citlivou a dehydrovanou, jsem přesvědčená, že tohle je dobrá volba a myslím, že toto sérum bude vhodné i klidně na mastnější dehydrovanou pleť, protože pokožku nezmastí a neucpává póry. Za mě spokojenost a pořídila bych si ho znovu.

Hydrabio Riche

Krém je ve stejném 40ml balení s pumpičkou jako předchozí sérum. Co se týče konzistence, čekejte lehký krém, což mě osobně překvapilo, čekala jsem něco hutnějšího. Stejně jako sérum, balení mi vydrželo dva měsíce a nanášela jsem ráno a večer, po vstřebání séra, na obličej a krk. Krém bílé barvy se dobře vstřebává a nezanechává pocit a vzhled mastné pleti, tudíž bych ho určitě doporučila i pod makeup. Taktéž krém na mě zapůsobil pozitivně. Jak jsem již několikrát zmiňovala, nemám sice s pletí větší problémy, ale mám ji poměrně suchou a začínají se objevovat první jemné linky. A na tyhle problémy zabral krém skvěle, pleť je více hydratovaná a rozzářená, vrásky vyhladit nedokáže, ale díky hydrataci nejsou tolik viditelné. Určitě bych tento krém doporučila všem, kdo trpí suchou a dehydrovanou pokožkou, ale díky lehčímu složení je vhodný určitě i na pleť normální, na pleť vyloženě mastnou či aknozní bych ho nedoporučovala, ačkoliv póry neucpává.




Co se týče obou výrobků a celé řady Hydrabio, sama za sebe musím říct, že jsem s ní spokojená a že jsem ráda, že jsem ji zkusila, protože mi moc vyhovuje. Nebýt dalších krémů, které chci pro vás otestovat, hned bych u ní zůstala a i bych řekla, že je to dobrá volba právě na léto, protože pokožku zanechá vláčnou, ale ne mastnou. Ještě dodám cenu, která je něco málo přes 500Kč za každý z těchto dvou výrobků.




You May Also Like

52 komentářů

  1. Já na Biodermu nedám dopustit :). Je to moje nejoblíbenější lékárenská kosmetika. Jinak sérum jsem nezkoušela, ale měla jsem ten samý krém a pleť hydratoval moc pěkně, byla po něm taková hezky "naducaná" a cena je dle mě přijatelná ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za článek, určitě vyzkouším, i když peněženka zapláče :) Předpokládám, že se oba výrobky dají sehnat v lékarně?!

    OdpovědětVymazat
  3. Peti,
    PĚKNÁ RECENZE :)
    Ale chtěla bych tě spíš poprosit aby jsi příští GA nedělala tak jednoduchou otázku - ikdyž jsem ji odpověděla špatně ... :D
    Ale hlavně - dát na to prakticky časový limit kdo bude první správně odpovězený vyhraný to má ten kdo je zrovna nemocný .. Protože já musím chodit do školy a když příjdu domů ve 3 ale ke komplu se dostanu v 7 večer tak už se ani zapojovat nemusím.... :)
    A teĎ myslím že mluvím za všechny za ty co pracují že v osm ráno se do soutěže zapojit prostě nemohou... :)
    Takže bych radši ocenila nějakou otázku jako třeba kolik to váží ... :D a nebo normálně random.org vím že to není originální ale podle mě lepší než tohle.... :)
    Peti prosím tohle neber jako urážku já to jen chtěla výhrát!!! :D
    Néé :) doufám že ti nevadí když jsem napsala co jsem si myslela ... :)

    Jinak fakt super recenze !!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, určitě, příště to udělám jinak,aby měli všichni stejnou šanci, tentokrát to bylo prostě tak, že kdo dřív přijde, ten dřív mele, protože jsem si taky myslela, že nebudete tak rychlí a nezodpoví to hned první člověk správně, pro příště to vymyslím jinak, aby se nikdo necítil ošizený :).

      Vymazat
    2. Jako je to úplně v pohodě ... :)
      Protože já nechodím na tvůj blog kvůli GA :) Ale kvůli tobě !!! :)
      Jen jsem se chtěla trošku ozvat ... ! :D :)

      Vymazat
  4. Souhlasím i u mě Bioderma vítězí! Zkoušela jsem i Vichy Aquatermal(doufám, že je název správný), taky nebyla špatná, ale Bioderma je přeci jen srdeční záležitost:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám zkušenost akorát s čistící pěnou, je perfektní....akorát mě na článku zaujalo, že ti 5-10 min vstřebávání přijde ok, to mě by z toho asi jeblo :) zrovna od séra očekávám, že se vstřebá prakticky ihned :) ale to neber jako nějakou kritiku, spíš mě to přijde zajímavý, že to má každej asi jinak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu pěnu mám taky a je vážně skvělá, já si dám sérum, jdu si mezitím uvařit čaj ráno nebo večer třeba vyčistit zuby nebo namazat se tělovým mlékem a pak dám ten Riche, tak mi to nepřijde taková doba,ale je to asi čistě individuální, hned se to fakt nevstřebá, je to takové hutnější nebo jak to říct :).

      Vymazat
  6. Taky používám Hydrabio, navíc ještě hydratační micerální vodu, velká spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  7. biodermu mám moc ráda a tyhle dvě věcičky vypadají dobře. k těm cenám - na www.biodermashop.cz se dají sehnat levněji až o 150 korun ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, ráda bych vyzkoušela :-).

    OdpovědětVymazat
  9. akurát predvčerom som si kúpila intenzívnu 10dňovú kúru tejto značky a som maximálne spokojná :) zo začiatku som sa bála ako na to bude reagovať moja pleť, keďže Vichy napríklad nemôžem už používať, keďže (pre mňa z nejasných dôvodov) ma začala po asi roku používania pleť úplne páliť a strašne mi ju vysúšala. A na Biodermu nedám dopustiť už ♥ až neverím, že po dvoch dňoch normálne vidím výsledky! hneď po prvom použitá som mala pleť oveľa hebšiu, hydratovanú a dnes som mohla ísť von bez make-upu, lebo mi to pleť úplne zlepšilo! neskutočne som spokojná :))
    inak mne sa sérum celkom rýchlo vstrebáva, takmer ihneď by som povedala..ale je pravda, že ja si toho dávam tak akurát, predsa len mám len menšie balenie momentálne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jindy to zmiňuješ18. května 2012 v 0:25

    A že tady není pro hysterický blogerky, že oba výrobky obsahují silikony? Nic? To píšeme, jen když se nám to hodí a nedostaneme něco zadarmo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a že zrovna ty, která má můj blog a všechny informace o mně prolezlé od A do Z, nevíš, že já proti silikonům v zásadě nic nemám, už jsem to x - krát říkala. Nerada je používám jen v šamponech a i tam to střídám, jinak mi nevadí, když se toho nedává kvatna a pořád, nevidím v tom problém. A kliknout na odkaz, který jsem z toho důvodu vložila a přečíst si složení snad umí každý, nevím, proč bych tu měla vypisovat složení na x řádků, nikdy to u krémů ani šamponů ani dekorativky nedělám, to si snad každý umí najít v dnešní době. A přestaň už otravovat, je to víc než ubohé, už nevíš, jakou mouchu by sis na mně našla. Navíc to, že něco dostanu není moje povinnost uvádět. Jak sis jistě všimla, když jsi tak pozorná, spousta blogerek to vůbec neuvádí právě z důvodu, že pak jsou osočovány z toho, že nenapíší pravdu, když je to zadarmo. Já s tím problém nemám a vždycky to na rovinu řeknu, stejně tak na rovinu řeknu, jak mi ten a ten výrobek vyhovuje nehledě na to, jestli jsem ho dostala nebo ne, už několikrát jsem uváděla, že výrobek není nic moc, ačkoliv jsem ho dostala, ale to se ti nehodí do krámu, co.

      Vymazat
    2. Jindy to zmiňuješ: Prosím tě než začneš něco blekotat o silikonech, tak si o nich něco zjisti. Psala jsem o tom už na blogu od Lily. Silikony v krímech neškodí. Silikony v krémech vážou vodu. V šampónech tedy neškodí taky, ale tam je to problematičtější s kořínky vlasů. V pleti, ani v bázích pleť neucpout nikdy tak, aby nemohla dýchat. To je velmi častý mýtus. Takhle to nefunguje.

      Vymazat
    3. Já fakt nechápu, proč sem pořád lezeš a otravuješ vzduch. Jestli máš potřebu někomu neustále ubližovat, tak si kup boxovací pytel a vybij se na něm. Vážně bych byla docela ráda, a nebudu v tom asi sama, kdyby Peťka zablokovala tvoji IP adresu a tím ti nedovolila sem na blog vůbec chodit.

      Vymazat
  11. já jsem sérum jsem si koupila a nebyla z něj tak vodvařená....měla jsem sice ihned po aplikaci pěkný pocit,ale šíleně jsem se pak mastila, roztikal se mi makeup, takže mažu max. na noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jakou máš pleť? mně to přijde právě takové lehoučké.....

      Vymazat
    2. mám smíšenou, v Tčku se mi dost mastí...ale po tom seru to byl extrém...

      Vymazat
  12. Ahoj,ráda bych napsala svou zkušenost s Hydrobio Sérum - koupila jsem si ho před rokem i s make-upem od Biodermy a žel mě moc nenadchl, právě pod make-up je nevyhovující, jelikož žmolkuje. Zdá se mi být i ulepený na pleti. A cena je tedy dosti vysoká za takové lepidýlko na obličeji. Ale chtěla bych vyzdvihnout krém od Biodermy Atoderm Nutritive, který je podstatně levnější jak jiné krémy od Bioderky a to za cenu 175Kč - tento krém mě naprosto nadchl, výborně se vstřebává, vyživuje, hydratuje a obnovuje pokožku pleti. Je suprový pod make-up. http://www.drmax-lekarna.cz/bioderma-atoderm-nutritive-vyzivny-krem-40ml.html
    Jinak děkuji Petruš, že dělá tento blog, který sleduji od jejího počátku. Vážím si především jejích velmi kladných povahových rysů, které jsou v dnešní době velmi vzácné. Děkuji.
    Lucka K. Praha 6

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud někdo doslova krade cizí nápady z blogů mladých slečen a vydává je za vlastní, tak to určitě moc dobrá povaha nebude . A pokud je to ještě ke všemu žena dvakrát tak starší než ty, které tak kopíruje je to ostuda.

      Tento blog je mezi ostatními taková žumpa co přitahuje všechny negativní osoby bez inteligence a invence ostatně i jeho autorka přesně taková je.

      Vymazat
    2. Kateřina: To přeháníš. Podle mne je v tom závist. Pochlub se svým blogem, ukaž nám, jak se to má dělat. V neposlední řadě tedy nechápu, jak to, že její blog tak znáš, abys ho mohla soudit. Jestli ty tady nejsi nalepená denně a naštvaná, že na tvém blogu (máš-li nějaký) je návštěvnost mizivá.

      Vymazat
    3. Jediné, co by mě zajímalo je, co jsem anonymce udělala tak hrozného, že tu neustále dokola pod různými přezdívkami obtěžuje, protože jedinou žumpu tady z diskuze dělá ona svými stupidními výlevy.

      A jak jsem už několikrát zmiňovala, já nikomu nic nekradu, opravdu nemám čas od rána do večera projíždět blogy co kde kdo má, ty (anonyme 12:17) evidentně ano a je dost možné, že je někde něco podobného, vždyt se všechno opakuje, móda atd.... Já osobně jsem ráda, pokud se někdo mým nápadem ispiruje ( a že je těch lidí dle ohlasů dost) a těší mne to a vůbec mi to nevadí, ba naopak, proto blogerky dávají veřejně něco na blog, aby ostatní inspirovaly, pravděpodobně jsi nepochopila princip blogů. Taky nechápu, co ti je do toho a jak můžeš vědět, kolik je tady Lucce K. let a v čem je to podstatné. Jak si vůbec dovoluješ někoho urážet, osobně mě neznáš a děláš tu stupidní závěry vykonstruované svojí chorou myslí, snažíš se mě poškodit od samého začátku, dokonce i co se týče práce, zjišťuješ si všechny dostupné informace abys je mohla překrucovat, vymýšlet si a psát nesmysly. Uvědom si, že tím, že mě budeš shazovat sama lepší nebudeš, zaměř se na svůj život a neztrapňuj se tady, nikdo na tebe není zvědavý. Mimochodem už jen z toho,jak se ty projevuješ, je zřejmé, že dobrý člověk nejsi a takové lidi já tu nechci.

      Lucka K.: Moc děkuji za milý komentář, moc mě potěšil. Co se týče toho séra, pravda je, že konzistence je maličko lepivá,ale mně osobně to nevadilo, já to mám docela ráda i u lesků na rty, ale je pravda, že to je čistě individuální, žmolky mi to nedělalo, ale vždy jsem nanášela na sérum ještě i krém :). Moc děkuji za tip na ten Atoderm, určitě na něj mrknu :)!Krásný den!

      Vymazat
    4. "přitahuje všechny negativní osoby bez inteligence a invence" jste jasným příkladem, že Kateřino :-D

      Vymazat
    5. Péti, vůbec se nemusíš takto obhajovat. Je to prostě další ze stupidních anonymů, kteří se rozhodli prudit, útočit a urážet. Musí to být opravdu nějací dost nevyrovnaní jedinci. Oni vědí, že ty jsi až moc dobrý člověk, takže to celé převrátí a myslí si, že z tebe v komentářích udělají v očích dalších tvých čtenářů něco jiného. Haha. To jsou naivní. Ač tě neznám osobně, troufám si říci, že z tebe vyzařuje tvá dobrota, upřímnost a pozitivní přístup k životu. Chtěla bych mít víc takových lidí jako jsi ty kolem sebe... :-)

      Vymazat
    6. Mira : ty seš opravdu chudák pod pantoflem, největší podpantoflák kterýho znám. Musíš mít těžký život s tou megerou starou. Peníze nevydělá.Uvaří a uklidí aspoň? Pustí tě ven ?Fakt je mi tě upřímně líto. Měj se hezky a uteč dokud je čas. Já jsem měl taky něco podobnýho a už jsem se toho zbavil šťastně rozvedenej jsem čau Tomáš

      Vymazat
    7. Jasně Chlap To Je !!! :D
      Peti tak z toho si nic nedělej Chlapi jsou dobří akorát na omrknutí !!! :DDD
      A upřímně Tome , Tak to Peťu asi vůbec neznáš a nevíš že Péťa vydělává ... A o tom že uklízí nepochybuju a že vaří to víme z její první GA :)) A že vaří velmi ráda na všechny způsoby ( brambory )
      Proč by utíkal u Peti se musí mít jako v bavlnce ... :) Že ?? :))

      Tak to se máš že jsi rozvedenej a tvá bejvalka je teď asi nejšťastnější člověk na světě že ?? :)) :D


      Peťo , vím že se to říká špatně " kašli na ně " Protože mně samotné by to vadilo - To anonymní když to někdo napíše rozumně je to OK :) Proto jsem si na blogu zrušila Anonymy Peťo vím že někdo nemám Google atd. Ale jestli má tvůj blog rád a chce se na něco zeptat má tu tvůj mail a nebo udělá rychlo registracine ?? :) Takže bych ti ráda poradila ( a i já si to přeju - Aby tu neoxidovaly vzduch anonymové ) Tak aby jsi tam zaškrkla kolonku že mohou přispívat komentáře pouze ti co mají GFC - Alespoň se nebudou vyjadřovat tak debilně !!! :D
      Vím že něk¨teří anonymové jsou milý , ale Peťo zamysli se nad tím prosím - podle mě budeš mít potom klid a mi co tě máme rádi tu o tobě nebudeme číst takové s.račky !!! :)

      Peťa je skvělá :)) !!!

      Vymazat
    8. Milá Gabulko, nejšťastnější jsem já se svou současnou ženou, která je mladá,inteligentní, neutrácí za blbosti a je tak hezká, že se ani malovat nemusí a když už, tak má všechnu malovací kosmetiku co vlastní v jedné taštičce a ne v koších a šuplíkách . a P.S. nauč se pravopis, uč se místo malování :) Tomáš

      Vymazat
    9. Tak treba ja sem zajdu mrknout kazdy den, mam tenhle blog vazne rada, ale rozhodne se kvuli nemu nehodlam nikde registrovat. Navic bych se stejne musela pokazde prihlasit, kdyz chci napsat komentar. A jelikoz neni vysedavani na internetu cinnost, kterou bych delala hodiny, tak by me to celkem obtezovalo. Podle me tohle neni ta spravna cesta. Zaleknout se anonymu a radsi zakazat komenty? Ja si teda uprimne vazim spis bloggerek, ktere si s anonymy umi poradit jinak. Bloggerky, ktere neunesou anonymy a zakazuji anonymni komentare, zrusi formspring jako Mia nebo podobne veci proste moc nechapu. Prece pokud svuj oblicej vystavuji na internetu, musim pocitat s tim, ze tu nebudou jen hodni lide. Ten anonym, ktery opruzuje u Petry uz je ale neco jineho!!! To je trochu jina liga a podle me to proste nejaky zakaz nevyresi, jestlize Petru obtezoval i v praci nebo co.... A neverim, ze to je muz:) Nekde jsem cetla, ze typicky hater na beauty blozich je zena stredniho veku, ktera kdyz vypravi deti do skoly, sedne k internetu a tam se vyradi :D Takze to spis bude nejaka zakomplexovana zenska, mozna i hezka, zazobana, ale nestastna a nespokojena se sebou a svym zivotem...

      Vymazat
    10. Na druhou stranu bych jeste dodala, ze kazdy muz ma radsi zenu, co ma jednu tasticku a ne kose a supliky:D Ale tak to je jen takova sranda spis:) Petra maluje i ostatni atd...

      Vymazat
    11. Prvni komentar se mi smazal, psala jsem, ze si myslim, ze zakazy to nezmeni. Tenhle anonym je totiz extremni a jestli petru otravoval i v praci nebo co rikala, tak to je proste nekdo opravdu zaujatej proti ni. Ja osobne si myslim, ze to je nekdo z jejiho okoli, kdo ji zna i jinak nez z internetu, ale to je jen muj tip...

      Vymazat
    12. Milý Tome , Už mě tyhle urážky za můj pravopis pěkně štvou když ti to tak vadí vyřeš si to s mou učitelkou protože já jsem na škole největší " šprt " by se dalo říct neboli ta co má vždycky jedničku ... :) Takže to jsi jdi stěžovat na tu školu že máme tak blbý učitele protože musíš uznat já se sama nějakou novou látku z ČJ učit nehodlám ... :D
      PS : Anó , Já nejsem zrovna jedna z těch kteří mají prostě celej život úžasnou pleť a nepotřebujou se zkrášlovat .... Za to nemůžu že ke mě příroda nebyla tak milá Jako k tvé současné ženě ... :)
      A kosmetiku mám v jednom košíku - takže myslím že to není tak horký ( jo a promiň kosmetiku - make-up ( takový z lékarny ) mi doporučila kožní doktorka - takže to dělám i kvůli tomu ... :)

      Vymazat
    13. Gábi, nerada s anonymem souhlasím, ale s tím pravopisem má pravdu, tedy spíše s interpunkcí. :)

      Vymazat
    14. No myslím, že nemá cenu se už vyjadřovat, jen bych ráda oznámila, že Tomáš neboli Zuzana je zřejmě hermafrodit, když mění pohlaví podle toho,jak se mu to hodí :D.....a jinak souhlas s anonymem 22:12, já jsem proti cenzuře,ale nechat na sebe kydat špínu a nesmysly už obtěžuje nejen mě, ale i čtenáře, takže od dnešního dne má anonym smůlu. A taktéž popis anonyma je docela výstižný, zvláště jak má neustále potřebu poukazovat na můj věk a urážet a rýpat do manžela, nespokojená neštastná ženská, která má mládí v trapu, nedokáže se s tím vyrovnat a ještě na ní kašle manžel.

      Vymazat
    15. Meridene : Samozřejmě že tam mám chyby - čárky , tečky a takový věci ale já přeci kvůli tomu že píšu anonymovy komentář nebudu přeříkávat " zákoník české gramatiky - literatury , pravopisu , interpunkce " :D
      Mně příjde že když někdo jako já takhle anonymovy odepíši tak on ví,že to co ten člověk o něm napsal je pravda a tak už má jen co říct k pravopisu ... :DD

      Vymazat
    16. Ještě jsem se chtěla vyjádřit k jedné věci, myslím, že odvolávání se na pravopis a podobně je také docela ubohé, to je většinou tak, že dotyčný anonym už si nemá do čeho jiného rýpnout, tak hledá kdeco. Já třeba kolikrát píšu v rychlosti a překliknu se a zkontroluju to, až když to odešlu, protože odepisuju na hodně věcí a nemám čas všechno překontrolovávat. Myslím, že to, že někde udělám chybu, neznamená, že jsem negramotná. Spousta lidí jsou i dyslektici, já osobně teda tyhle věci opravdu neřeším, samozřejmě, když budu posílat životopis někam do firmy, nebo psát něco pracovního,tak si dávám pozor,ale jinak to až tolik neřeším :)....

      Vymazat
    17. Gábi, já tě absolutně chápu. Anonyma jsem se rozhodně nechtěla zastávat. Občas dokážu napsat taky pěknou koninu, že si myslím, že bych měla odevzdat maturitní vysvědčení. :D Jak by tu bylo krásné ovzduší bez toho duševně chudého ubožáka, co ho tu otravuje.

      Vymazat
  13. Petruš nemáš vůbec zač, jsi pro mě především dobrý člověk, na kterého se moc dobře dívá a věřím že i ve skutečnosti jsi taková milá. Na tvůj blog chodím ani ne tak za modou a kosmetikou, jak čistě za tebou, za člověkem, ze kterého cítím že i když se zajímá o všechny možné dámské vymoženosti, které z nás dělají hezčí a krásnější, ale není to tvůj střed vesmíru, jak na jiných blozích a to je mi moc sympatické :-) Jen mě poslední dobou skutečně moc netěší číst zde takové opravdu hnusné věci, absolutně nepochopitelné na tvou osobu. Asi přestanu číst celkově komentáře, jelikož tohle se prostě nedá!Ptám se, proč? proč má zde někdo potřebu si ulevovat. Ten člověk je jednoznačně nevyrovnaný a měl by s tím něco dělat, jestli nechce být do konce života nešťastný.
    Lucka K.Praha 6

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji za podporu, moc jsi mě potěšila, ani já to nechápu, ale tomu člověku to opravdu nezávidím, musí to být hrůza žít s takovou povahou, klidně bych mu i ráda pomohla s jeho problém, může se mi ozvat na mail pokud nechce věřejně, protože nějaký stoprocentně má.

      Vymazat
  14. Hydrabio sérum jsem taky zkusila a taky se přidávám ke spokojeným uživatelům. Jen dodám, že jsem jej používala samotné (mám smíšenou pleť).
    Jinak nevím, zda už jsi zkoušela, ale Hydraphase od LRP je snad ještě větší pecka! Tohoto gelu-krému mám již několikáté balení. Na léto kupuju Legere, v zimě Riche.

    OdpovědětVymazat
  15. A na nějaké urážlivé anonymy se vykašli. Bohužel když jdeš s kůží na trh, musíš počítat i s takovými reakcemi. Tak si z toho nedělej hlavu, protože tito lidé nestojí za tvou pozornost =)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné odpoledne
    a opět krásně napsaný článek, který mě přiměl k tomu, ukázat jej mamce, jelikož shání něco na pleť :)

    OdpovědětVymazat
  17. Peti, nešlo by zablokovat IP adresu toho člověka, o jehož inteligenci se dá s velikým úspěchem pochybovat? Jen tu otravuje vzduch a nikoho jeho hloupé názory a narážky nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel to v blogspotu nejde, nebo jsem alepson nenašla způsob,jak to udělat, pokud by někdo věděl, budu ráda, ale stejně to nevyřeší problém zcela....

      Vymazat
  18. Peti díky za tipa.. ty podprsenky mě hoodně láákaj ! :)

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
  19. Hydrabio Sérum mám taky. Nikdy se sice nedonutím používat ho opravdu pravidelně, ale je příjemné, opravdu dobře hydratuje, jsem taky moc spokojená. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Opět jak vidím je zde problém s oním anonymem. Upřímně řečeno, já si myslím, že pravým důvodem, proč anonym píše to, co píše je ten, že se tu vždycky rozjede pod jeho stupidníma větama diskuze a na to on/ona čeká, jelikož se onou diskuzí baví. Dle mne nejde ani tak o snahu pošpinit Petru, protože choré výmysly anonyma tu stejně nikoho nezajímají a nikdo je nebere vážně, pouze fest každýho naštvou. Ale prostě a jednoduše anonym čeká na to, co se tu začne dít ve chvíli, kdy někdo přečte jeho výplody a začne mu na to reagovat. Anonym zkrátka čeká na naše/vaše odpovědi jemu. Čeká na to, že buď Petra, nebo kdokoliv z nás, bude na jeho dementní komentáře reagovat. A čím víc na to kdo pohoršeně reaguje, tím víc se to anonymu líbí. Podle mě to není ani tak snaha kopnout do autorky blogu. Anonym totiž moc dobře ví, že na jeho nemístný a urážlivý koment se strhne řetězová reakce. A na to on/ona čeká...Když na to pohlédnu ze svého hlediska. Pokud bych se měla snížit přesně k tomu, k čemu se zde celou dobu snižuje ten anonym, nebylo by to proto, že bych vyloženě chtěla někoho urážet. Ale tím, že anonym napíše urážlivý koment, se stane v 99% to, že se zde objeví komentáře k anonymovi. A na to on čeká. Čeká na reakce a těmi se baví. To je (podle mě tedy, možná se pletu, možná je to skutečně snaha shazovat paní Petru) ten hlavní důvod, proč tu tak řádí. Ví, že se strhne pod jeho přiblblým komentem diskuze. Všichni proti němu, anonym proti všem...Já bych na to zkusila tudíž nereagovat. Je to sice těžký, nic na to neodepsat, ale on se baví tím, co mu kdo napíše. Když jeho komenty zůstanou bez odezvy, třeba ho to přestane bavit. Jediná možnost, jak na sebe strhnout onu pozornost, je napsat prostě něco urážlivýho. To proto si vždycky ten anonym něco najde..Je to ale pouze taková moje domněnka. Denča V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denčo, já úplně souhlasím, aškoliv jinak si myslím, že je to trochu širší problém, protože tenhle anonym už opravdu překračuje meze, to už není jen o těch reakcích na něj,ale o tom, že mi chce v očích všech co nejvíc ublížit a shodit mě, je to zajisté člověk duševně chorý, protože se mi snaží ublížit ve všech dostupných oblastech a nepřeje úspěch, proto ho tak rozčilují komentáře, ve kterých mi někdo něco pochválí, at už návod na líčení nebo oblečení. Jinak co se týče pohlaví, tak můžu všechny ubezpečit, že chlap to není, akorát se strašně vtipně a rád podepisuje pod různými přezdívkami a to jak ženskými, tak mužskými. A také si velmi rád povídá sám se sebou, aby podpořil svůj názor ;), některé věci není zas tak těžké zjistit.

      Vymazat
  21. ja mam variantu riche a som veľmi spokojná!:-)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ mam u seba giveaway , takže ak máte zaujem môžete prísť:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky holky!

    Ráda bych zeptala vás, které máte vyzkoušený krém, od jakého věku byste jej doporučily? 20+?

    Děkuji moc.

    Anne

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost ❤️!