Andělský makeup

by - 05 prosince

Krásný večer všem,
 
jako každý rok jsem, i letos, byla za anděla a tak bych se s vámi ráda podělila o můj letošní andělský makeup, který jsem si rychle vyfotila před odchodem z domova :).
Jako bázi pod makeup jsem použila Satin base od Dermacolu, na celý obličej, pak makeup od Revlonu pro suchou plet Colorstay v odstínu ivory. Tento makeup na zimu miluju, vůbec nevysušuje, nedělá šupinky, opravdu hezky hydratuje, dobře kryje a nedělá masku, takže pokud chcete jen sjednocení je to možné úplně stejně jako silnější krytí. Navíc jeden z mála makeupů, který je opravdu hodně do růžova, takže mi skvěle sedne. Tvářenku jsem použila světlounce růžovou od firmy Meis a musím říct, že odstín je strašně super, připomíná mi tvářenku Quiz.
Pak jsem začala líčit oči, místo podkladové báze jsem dala gelové linky od Catrice ve stříbrném odstínu In love with a robot a na ně plochým štětcem přitlačila třpytky od Dermacolu Star choice ve stříbrném duhovém odstínu (vůbec netuším, jestli se to ještě dá sehnat, ale asi ne). Do vnějšího koutku jsem nanesla šedivou z paletky Starry night od MUA a myslím, že to bude můj zimní favorit tahle paletka, má úžasné "zmrzlé" odstíny a člověk se s ní nalíčí na den i na večer, fakt za tyhle barvy palec nahoru. Oko jsem obkreslila černou tužkou od Barry M a do vnějšího koutku nalepila kus umělých řas s peříčky značky Elise, kupovala jsme je na ebay už někdy vloni. Oči jsem doladila bílou řasenkou od Essence z kolekce Crystaliced. Tu jsem nanesla i na obočí  a nad jedno jsem ještě nalepila velké stříbrné třpytky.
Zbývají už jen rty, celé jsem je posela bílými duhovými glitry, návod, jak na to, naleznete tady.
 
Myslím, že dětem jsem se docela líbila, jelikož jsem se opravdu hodně třpytila :). Jak se andělský makeup líbí vám? A byli jste taky za čerta, anděla nebo Mikuláše?








Paletka MUA Starry night.

You May Also Like

117 komentářů

  1. tak to si musela byt nadherný anjel. páči sa mi to, akurát škoda, že sa to dá fakt využiť len na takéto príležitosti.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle, na to se nic jiného říct nedá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je nádhera! Až se člověku tají dech! Jsi hrozně šikovná, jen tak dál :-) Díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  4. Petro to je bomba!:)Vypadáš fantasicky, to obočí , oči, rty! Perfektní, mnohem lepší než loni ( i kdyý i ten tutorial byl skvělý)..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to úžasný makeup!!:)A ráda bych tě viděla celou, i jak jsi byla oblečená:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedené:)Obdivuji hlavně řasy, dlouho jsem je na ebay nehledala, budu muset kouknout :-)

    OdpovědětVymazat
  7. náádhera :D krásne ti to vyšlo :D veľmi dobrý nápad

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. waaaaaaaaaaau. je to prekrásne :)

    OdpovědětVymazat
  9. wau, tak to smekám!!! božský! tohle líčení je snad tvoje nejpovedenější

    OdpovědětVymazat
  10. tak to je naprosto nejlepšííí!!!!! :-) Jsi šikulka, Peti :)

    http://lifewithan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Wow! Jak z reklamy :) Tak z takového anděla bych byla unesená i dnes, i když už jsem dospělá! :) A celkovou fotku i s andělským oblečením nemáš? :))

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný!:)))
    Měla jsi krátké a nebo dlouhé vlasy?:))

    OdpovědětVymazat
  13. Jé,měla ses vyfotit i s převlekem:)

    OdpovědětVymazat
  14. moc krasne, nepridas prosim cely outfit? :) Iluska

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu hodně povedené, strašně se mi to líbí, až mám chuť se taky takhle nalíčit :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadáš naprosto famozně Péťo.Mischa

    OdpovědětVymazat
  17. tak tohle je bomba, mooc se mi to líbí...:D :D

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezký Peti :) slušela by ti i blond barva normálně! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší, dokonce v té bílé vypadáš i opáleně :) O makeupu přemýšlím, ale váhám nad verzí pro mastnou plet, nebo suchou, plet mám smíšenou, ale na zimu no nevim no. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělé, akorát ty bílé řasy jsou na mě trochu moc. Nezlob se :)).

    OdpovědětVymazat
  22. ja som odpadla toto je dokonalé :) no wauuu

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělý make-up, fakt se moc povedl :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Nádhera, tohle se mi moc líbí. Ty máš takový andělský xichtík, mně by to nikdo nesežral ;)

    OdpovědětVymazat
  25. wow! tak to je krásné! moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  26. woooow nádherné :) to se ti moc povedlo...Kdybych byla dítě asi bych se do takového andílka přímo "zamilovala" :D moc krásné....to už je umění se takhle namalovat, klobouk dolů jsi moc šikovná...Přeji krásného Mikuláše Mirka Z.

    OdpovědětVymazat
  27. líbí, ale už mi přijdou ty třpytky nad obočím zbytečné.. :)

    OdpovědětVymazat
  28. přidávám další óchající komentář:) úplně super! a právě ty bílé řasy mi přijdou skvělé jako omrzlé,ale chápu, že ne všem se to líbí:) za mě mega palec nahoru!:D

    OdpovědětVymazat
  29. Kéžby i u nás chodili tak krásní andělé :) nádhera, díky tobě budou děti na anděla určitě věřit :)Opravdu krásné.. nemám slov

    OdpovědětVymazat
  30. tak tohle je fakt dokonalý. nebýt minimalistka, tak bych si to nechala udělat na maturák a ještě bych se v tom vyžívala :D fakt nádherný. a ty peříčkový trsy..

    OdpovědětVymazat
  31. wooow tohle líčení se ti opravdu povedlo, ty pírka na řasách!!! máš můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  32. Petí, tak tohle se ti hodně povedlo! Fakt krása! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Vyzeráš krásne Peti, si naozaj talentovaná a naozaj máš jedny z najkrajších očí, aké som kedy videla ♥

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  34. Takhle tohle líčení je naprosto luxusní! Krása nebeská, a to doslova. Moc se ti to povedlo Peti.

    OdpovědětVymazat
  35. veľmi sa ti to podarilo (:
    Neviem či už tu bol taký príspevok, ale chcela by som vidieť celú tvoju zbierku kozmetiky (aspoň množstvo :D). Keď už v nej máš aj takéto kúsky ..

    OdpovědětVymazat
  36. Tahle barva paruky ti sluší. Teď bych si tě dovedla představit i jako blondýnu, ale samozřejmě je lepší přirozená barva vlasů.Jinak k líčení nemám slov, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá to úžasně! Děti musely být nadšený :)

    OdpovědětVymazat
  38. Tohle není andělský make up, ale andělská tvář. Nádherné.

    OdpovědětVymazat
  39. Péťo, vypadáš výborně!!! Že bych si tě příští rok objednala pro svou dcerku? :-))

    OdpovědětVymazat
  40. niečo úžasnéééé!!! krásne a originálne, pekne si si na tom dala záležať:) a naozja tá paletka je parádna

    OdpovědětVymazat
  41. Je to vážně úplně luxusní! Ty umíš Peťulko s těmi líčidly opravdu divy! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Téda fakt anděl! Na tohle se nedá říct nic jiného :D.

    OdpovědětVymazat
  43. Jééé to je úplně perfektní :) Moc se Ti to povedlo. A ta paletka....ach Ježíšku slyšíš mě? :D

    http://snowwhitesisters.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  44. Péťo, vypadáš opravdu, jak kdyby si se snesla z nebe přímo k nám.. moc krásný :))

    OdpovědětVymazat
  45. Krása, opravdu nádhera, a ty peříčka! já sem šla jen za ušmoulanýho čerta, a ke konci sem zjistila že ocas co mi pujčila kámoška je z opravdové nutrie!!! Fuj... zkaženej večer :D

    OdpovědětVymazat
  46. Tak tuhle pusu bych mohla nosit klidně i normálně na ven, miluju všechno co se třpytí! :D Fakt krásný, jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  47. Je to úžasně nápaditý a vypadáš, jako bys vážně byla z jinýho světa. Totiž vlastně z nebe. :D

    OdpovědětVymazat
  48. nemám slov, musela jsi být nejkrásnější anděl!

    OdpovědětVymazat
  49. Tak tohle se Ti Peti moc povedlo!!!

    OdpovědětVymazat
  50. Nejkrásnější anděl kterého jsem dnes viděla. :)

    OdpovědětVymazat
  51. Tak to vypadá úžasně! Hlavně ty řasy jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  52. Peto,jsi nej...jsi nejlepsi blogerka u nas!!!

    OdpovědětVymazat
  53. Když jsem viděla Tvojí fotku na pár sekund jsem přestala dýchat, uplně boží.

    OdpovědětVymazat
  54. Jsi šikulka!!! :-* Já jdu za čerta, ale až v sobotu :) také chodím každej rok :) akurát já musím vypadat děsivě, protože děti jsou každým rokem otrlejší a otrlejší, tak si asi budu muset celou papulu namazat černým globínem xD Škoda, že za anděla chodí segra, protože kdybych šla za andílka já, nechala bych se inspirovat tvým krásným výtvorem :)
    Měj se krásně :-*
    Zdraví Krista

    OdpovědětVymazat
  55. Teda abych pravdu řekla,tak na nějakých z těch fotek bych Tě ani nepoznala. Naprosto luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  56. Wow tak na některých fotkách bych Tě nepoznala. Naprosto LUXUSNÍ :)

    OdpovědětVymazat
  57. teda to je naprosto dokonalý!!! Neuvěřitelný! Nebyla by i fotka celého tvého andělského převleku?:-)

    OdpovědětVymazat
  58. moc krásné :) já jsem byla za čerta a vypadala jsem taky bezvadně ale mám strašně špinavé nehty od uhlí :D vůbec to nejde dolů:(

    OdpovědětVymazat
  59. krásnej Anděl...moc tito sluší a ty oči máš nádherný...Joo takového andílka potkat.....Já včera potkala jenom čertici..Šárka

    OdpovědětVymazat
  60. Krásný, ale chtěla bych tě vidět i s oblečením.

    OdpovědětVymazat
  61. bomba a barva vlasů ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  62. wau, úžasne...až by som povedala nadpozemské:)))

    OdpovědětVymazat
  63. Tak tímhle jsi mi vyrazila dech, naprosto SUPER !!! :))

    OdpovědětVymazat
  64. Krásné, škoda, že tam nejsi víc z dálky, aby byly vidět pořádně i ty vlasy. Šárka

    OdpovědětVymazat
  65. krasne.krasne.krasne a este raz krasne.vyzeras fakt super

    OdpovědětVymazat
  66. perfektní, doufám, že se snažili i čert s Mikulášem!

    OdpovědětVymazat
  67. To je hodně dobré, neuvažuješ o platinové blond? :-) Mně se tvůj styl ne vždycky úplně líbí, jsi dost výrazná sama o sobě a podle mě je škoda takhle výraznou tvář zamalovávat spoustou šminek, ale tohle, pominu-li, že se to má záměrně hodně blýskat, je hodně dobré. Ty studené čisté tóny jak v líčení, tak ve vlasech... Fakt ti to takhle sluší, minimalismus, výrazné, studené barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju, mně se ta platina taky líbí,ale vlasy by to odnesly hrozným způsobem takové zesvětlování,takže se nechystám :)

      Vymazat
  68. teda WOOOOOW Peti :) jsi neuveritelne kraaasna.. vypadas fakt jak pohadkova postavicka, slusi ti to moc.. :)

    OdpovědětVymazat
  69. Božské opravdu...nejhezčí anděl, kterého jsem kdy viděla :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Si veľmi symmpatická a líčenie je naozaj pre anjelika krásne :-) Čítala som si,že si vydatá,no nikde nespomínaš detičky.Nemáš svoje vlastné detičky alebo nemáš už potrebu mať svoje detičky?Vianoce majú úplne iné čaro keď sú v rodine malé deti ako keď ich strávi človek len s priateľom,manželom.Prajem Ti aby Ti sviatky vyšli podľa Tvojich predstáv,hlavne aby si ich vždy strávila s ľuďmi,ktorých miluješ a aby ste boli všetci zdraví.
    Lucia

    OdpovědětVymazat
  71. Krásný, ale dej sem fotku, kde jsi celá:) Mirka

    OdpovědětVymazat
  72. Nádherné! Tohle se ti moc povedlo a dětičkám určitě také! :)

    OdpovědětVymazat
  73. Krásné! Jako opravdový anděl :)

    OdpovědětVymazat
  74. Teda to je nádhera! Jak anděl z pohádky :) Ty by ses uživila jako maskérka někde u filmu :)

    OdpovědětVymazat
  75. BOŽÍČKU , VŠICHNI ANDĚLÉ SE MŮŽOU JÍT VYCPAT !!!!!!!!!! ;)
    FAKT ÚPLNĚ SKVĚLÝ !
    Příští rok teda nepůjdu za čerta , ale za naděla a zkusím vykouzlit něco podobného , ale pochybuju že to bude táááák boží !
    Opravdu TLESKÁM !

    OdpovědětVymazat
  76. Opravdu nádhera, z kama jsou prosím ty větší třpytky nad jedním obočím? :)

    OdpovědětVymazat
  77. Ty se dokážeš namalovat snad i za Boha :D. Je to úúúžasný :)!

    OdpovědětVymazat
  78. Krásnějšího anděla není! Tohle se Vám Péťo opravdu moc povedlo, jste úžasná. Tak dokonalé líčení, třpytky, pleť, obočí, krásné oči..co dodat, dokonalost sama!

    OdpovědětVymazat
  79. tak to je fakt strašidelné... jak mrtvola

    OdpovědětVymazat
  80. teda Peti...tohle je tak krásný, nemám slov, jen co jsem uviděla první fotku, nemohla jsem uvěřit, že jsi to ty...ta bílá barva ti strašně sekne! Ty třpytkované rty taktéž. Prostě bomba:-) Potkat tě v ulicích, tak si myslím, že tě poslali z nebes:D

    OdpovědětVymazat
  81. NADHERNY...ALE SPIS VYPADAS VIC JAKO LEDOVA (YIMNI,SNEHOVA)KRALOVNA..PREDPOSLEDNY FOTKA JE NEJLEPSI :)

    OdpovědětVymazat
  82. No to je tedy pecka, to nemá chybu.Fakt krásné, dokonalost :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Wow, hot angel :D jsem te vubec nepoznala.. mimochodem, docela zajimavy uces by to byl, ackoli k tobe asi tak nejak ty dlouhe vlasy patri :)

    OdpovědětVymazat
  84. to je uplne maga bomba spicove to je nieco uzasne ja uplne pozeram na to jak puk :D velmi krasne ako z rozpravky :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  85. To je nadherny! A nejhezci jsou ty krasny oci.

    OdpovědětVymazat
  86. Páni, to je úžasný! Taky jsem byla za anděla ale třpytily se mi jen oči a drobet tváře, ale tohle.. :O Mimochodem, přijdeš mi tam jako Lady Gaga :D asi je ti těmi vlasy :D Ale vážně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  87. Hrozně moc všem děkuji za takový ohlas, jsem ráda, že se líčení líbí,až budu mít fotku celé postavy, tak ji přidám :).

    OdpovědětVymazat
  88. Nechci být zlá, ale pokud mám být upřímná, tak mně se toto líčení moc nelíbí. Kdybych byla malá, možná bych se tě bála.
    Neber si to ale, prosím, špatně. :)

    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
  89. Milá Petra, tvoje videá a blogy som nasla úplne náhodne a velmi sa mi páčia, sú uplne super. Si veľmi šikovná a veľmi pekná. Len tak dalej! Ak má niekto negatívne reakcie a píše škaredo, nechápem načo si to vobec pozerá alebo to číta a je jasné, že ti len závidí. Držím palce!:-)

    OdpovědětVymazat
  90. Tak toto je to nejlepší co jsem kdy viděla! Nádherná profesionální práce!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost ❤️!